Ελληνικές γεύσεις τόνου
Η εταιρεία Alelma στέλνει και στην Ευρώπη τον «θησαυρό» της Αλοννήσου
Τον ελληνικό τόνο της Αλοννήσου έκανε γνωστό στην Ευρώπη το εργαστήρι επεξεργασίας και τυποποίησης τόνου Αlelma δημιουργώντας τυποποιημένα προϊόντα υψηλής ποιότητας. Το ζευγάρι Γιώργος Αναγνώστου και Αμαλία Καλογιάννη, γεννημένοι σε ψαροχώρι της Αλοννήσου, ίδρυσαν την εταιρεία το 2007, στον τόπο καταγωγής τους, στοχεύοντας να προωθήσουν στους καταναλωτές της Ελλάδας και όχι μόνο τον μοναδικό θησαυρό του νησιού τους.
Η εταιρεία χρησιμοποιεί μόνο τόνο που ψαρεύεται στα νερά της Αλοννήσου από αλιευτικά σκάφη της περιοχής με τον παραδοσιακό τρόπο και τον μετατρέπει αφού τον επεξεργαστεί με τον αλοννησιώτικο τρόπο σε μια σειρά νοστιμιές τις οποίες διαθέτει στη χαρακτηριστική γυάλινη συσκευασία. Εκτός από το παραδοσιακό τονάκι σε βιολογικό ελαιόλαδο, η εταιρεία παράγει καπνιστό τόνο, πικάντικο (κόκκινη πιπεριά) και τρίμμα τόνου.
Ο Γιώργος Αναγνώστου και η Αμαλία Καλογιάννη βασίζονται στην παραγωγή από τα δύο πιο εκλεκτά είδη του τόνου, τον ερυθρό (τούνα) και τον λευκό (τονάκι), ενώ η παραγωγική διαδικασία γίνεται τους χειμερινούς μήνες, που είναι και η περίοδος αλίευσης του τόνου.
Η αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας, όπως αναφέρει η κυρία Καλογιάννη, βασίζεται στο ότι«συνδυάζουμε την εκλεπτυσμένη γεύση με τη συμπλήρωση όλων των ιχνοστοιχείων και βιταμινών που είναι απαραίτητα στη διατροφή μας για τη σωστή ανάπτυξη του οργανισμού μας. Βασικό προνόμιο των προϊόντων Αlelma είναι η απουσία υδραργύρου, επομένως καταναλώνεται άφοβα από μικρά παιδιά και εγκύους».
Η εταιρεία Alelma έχει εξαπλωθεί σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Πάντως, όπως λέει η κυρία Καλογιάννη, «δεν περιοριζόμαστε στην εγχώρια αγορά αλλά έχουμε καταβάλει μεγάλη προσπάθεια στην εξάπλωσή μας στις χώρες της Ευρώπης. Ξεκινήσαμε δειλά-δειλά συνεργασίες με την Αγγλία, το Βέλγιο, τη Γερμανία, τη Ρουμανία, τη γειτονική μας Κύπρο και έχουμε βάλει στόχο την εξάπλωσή μας πέρα από την Ευρώπη. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνουμε την ανοδική πορεία μας και προσπαθούμε να βελτιώνουμε και να εμπλουτίζουμε την γκάμα των προϊόντων μας έτσι ώστε να κάνουμε πιο εύκολη τη βιωσιμότητα της εταιρείας».